HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

15 Haziran 2016 Çarşamba

KEÇEDEN KİTAP KILIFLARI

Merhaba, 
Daha önceki yayınlarımda kumaştan kitap kılıflarına yer vermiştim. 
Bir de keçeden çalışayım dedim, Bu kılıflar oldukça kalın kitapları içine sığdırabiliyor. Sadece kitap kılıfı olarak değil, anı defterleri, yıpranmış ajandalar için de kılıf olarak kullanılabilir. 
Değişik hediye seçeneği olarak güzel  bir seçenek.  Nedendir bilmiyorum kitap kılıflarına karşı olan ilgimi !  Konu başlığım keçe olsa da araya bir kumaş kitap kılıfını sıkıştırıverdim. Seviyorum kitap kılıflarını. Satın almak isterseniz DÜKKANIMA  buyrun lütfen. 
Hoş kalın......




Ölçüler :  13,5x19,5x4 cm. ölçülerinde kalın bir kitap için kullanılabilir. 



 13,5x19,5x4 cm. ölçülerinde kalın bir kitap için kullanılabilir. 





 13,5x19,5x4 cm. ölçülerinde kalın bir kitap için kullanılabilir. 

                                           
                                              13,5x19,5x4 cm. ölçülerinde kalın bir kitap için kullanılabilir. 




                             Ölçüler :  13,5x21x1,5 cm. ölçülerinde bir kitap için rahatlıkla kullanılabilir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder