HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

20 Mart 2014 Perşembe

KESELER


Merhabalar, 
Blogumu açmadan cok önceleri  başlamıştım keseler yapmaya. Hediye verirken (altın, küpe, kolye vs.) daha kalıcı olması amacıyla keselere koyarak verdim. Lavanta kesesi olarak veya başka bir amaçla da kullanabilsinler diye..
Elimdeki malzemeleri değerlendirme fikriydi aslında. Ama arkadaşlarımın ve çevremdekilerin hoşuna gitti. 
Bu yayınladığım keseler halen elimde bulunanlar. Hediye ile birlikte vermesem de evlerine ziyarete gittiğimde hatıra olarak kese hediye ediyorum.  Evdeki pamuklu kumaşları veya uygun olan kumaşları, iplik, düğme, kurdela ne varsa kullandım. 



                                                                           
                                                                             
                                                                                                                                                                                                 
-5-
                                                                             
                                                                   
                                                                             


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder