HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

23 Nisan 2014 Çarşamba

BEREKET KUŞLARI

RENKLİ BEREKET KUŞLARI  
Merhaba,
Bunlar da benim bereket kuşlarım. TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
Uzun zamandır uygun güneş ve mekan bulamadığım için fotoğraflarını çekememiştim. Sonunda mutfağımın duvarında çektim.
Şifon kumaş, elyaf, ve keçe, düğme, boncuk kullandım.
Yapım aşamalarını da sizlerle paylaşmak istiyorum.
Hoş kalın.....




Kuşun kalıbını kartona çıkardım.
Ben şifon kumaşlarımı kullandım. İnce oldular ama. Kalın kumaş da kullanılabilir.
Hatta pazen, basma türü çiçekli kumaşlar da kullanılabilir.



 Gövde kumaş üzerinde 2 kat olacak şekilde çizildi.  Kuşların büyüklüklerini bilgisayarda istediğim şekilde büyüklü küçüklü yaptım.

 Kanatlar da kumaş iki kat olacak şekilde çizildi.   Kanatlar için farklı renk kullanılabilir, daha güzel duruyorlar.
 Kalın keçeden gagaları üçgen şeklinde kesildi.
 Kanatların içine kumaşım ince olduğu için ve dik dursunlar diye  tela koydum. İnce elyaf da kullanılabilir.




 Kalıba göre kesilen kuşun bedeni dikilir. ve gaga kısmı açık bırakılır. Buraya da gaga yerleştirilerek tekrar dikilir. Kenarları 1/2 cm. payla kesilerek, çıt atılır çevrildiğinde gerilmesin diye..


 Dikilen kuşun içine boncuk elyaf doldurulur.

 Kanatları dikilir.
GÖZÜ PUL VE BONCUKLA İŞLENİR. VE İPE BONCUKLARLA BİRLİKTE DİZİLİR.  KUYRUK KISMI EL VEYA MAKİNE DİKİŞİ İLE DİKİLİR.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder