HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

24 Haziran 2014 Salı

HAVLULU MUTFAK ÖNLÜĞÜ, FIRIN ELDİVENİ VE TENCERE TUTACAĞI


Merhaba, 
Uzun zamandan beri el işlerimle uğraşıyorum. Bitirip kenara koydum. Bir süredir bekliyorlardı. Fotoğraflarını henüz çekebildim ve yayınlamaya fırsat buldum.  Yaz rehaveti olsa gerek.   

Belli zaman dilimleri oluyor ki günlerim çok verimsiz ve anlamsız geçiyor. Bu da beni birşeyler üretmediğim için olsa gerek huzursuz yapıyor. Sonra ürettiklerime bakınca keyifleniyorum. 

Şimdi de önlüğümü anlatayım. 
Önlüğün üzerinde görünen havlunun bu şekilde ayrı olması, hani ellerimiz ıslakken bir havlu veya bir kurulama bezi ararız ya, o amaçla kullanılır düşüncesiyle yaptım. Çok pratik olduğu kesin. 







    Artık benim de bir fırın eldivenim oldu.
    İçine eskiyen ütü masamdan çıkan ince süngerleri kullandım. Bazen bu malzemeler çok işe yarıyor.


    Artan havlu parçalarını da tencere tutacağı yaptım. Kenarları için kullanılan verev olarak kesilerek yapılan       bu biye işi çok hoşuma gitti.

   Hoş kalın, sevgiyle kalın... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder