HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

24 Haziran 2014 Salı

PLAJ ÇANTASI "RENKLİ YELKENLİLER"


Bu plaj çantasını da yelkenlilerle süsledim. Aplike tekniği kullandım.

Ölçüleri : Y. 46* G. 48 cm.
İçini astarlı olarak çalıştım.
İstenirse yelkenlilerin üzerine isim işlenebilir.




                                               Her iki tarafına  da yelkenli desenleri yaptım.
                                                TUTKUN'UN DÜKKANI'nda

Yelkenlileri anlatan bir de şiir buldum.

PUPA YELKEN
Masmavi bir deniz,  
Kıvrım kıvrım kıyılar 
Sadece martılar 
Yunuslar arkadaşım 
-Dalga sesleri yoğun yoğun 
Yelkenlerin seslerine karışır 
Şurup gibi bir rüzgar 
Dalgaları aşırır. 
- Uzaklaşır kıyılar 
Hayal meyal ağaçlar 
Huzura koşuyorum 

Yılmaz Çetingöz 

Hoş kalın....


2 yorum:

  1. Çantaların hepsi harika elinize sağlık. Hele yelkenli olanlara bayıldım. Bende bloğuma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, Yeni bir enerji kattınız.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil