HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

19 Aralık 2014 Cuma

YAKA İĞNELERİ


Uzun bir aradan sonra merhaba, 
Yayın yapmayalı neredeyse bir ay olacak. Bu arada birçok iş de yaptım. Fotoğrafların çekilmesi yayına hazırlanması bir hayli vakit alıyor aslında. 
Bu yaka iğnelerinin bazılarını Pinterest ve bazı bloglardan esinlenerek yaptım. Bir kısmının işleme ve desenleri kendime ait. Ben bu tarz aksesuarları çok seviyorum. Keçe çalışmalarından kalan parçaları ve kumaşlar kullanarak yaptım bu yaka iğnelerini. Hem de yıl başı için.. 
Nasıl beğendiniz mi? 
Hoş kalın, sevgiyle kalın.. 

-1-

 Kendi oluşturduğum bir motif.  Renkli makarna yününden  parçaları dikişle tutturarak çiçek haline getirdim ve dallarını işledim. TUTKUN'UN DÜKKANI'nda

                                                                               -2-
                                                         TUTKUN'UN DÜKKANI'nda

                                                                           -3-
                                                 TUTKUN'UN DÜKKANI'nda

                                                                         -4-

Burada da bir ağaç ve elmalarını işlemeye çalıştım kendimce.. 
                                                        TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
                                                                         -5-

Bu da bilinen yöntemle yapılan kumaş bir çiçek fakat düğme bana güzel geldiği için burada kullandım.TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
                                                                               -6-
                                                                   
                                 Yelkenliyi kendim işledim.TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
                                                                               -7-
                                Bu karanfil motifini de kendim oluşturdum.TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
                                                                          -8-
TUTKUN'UN DÜKKANI'nda 
                                                Bu da yine kalın yünle yapılmış bir motif. Boncuklu ve boncuksuz hali.
                                                TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
                                                                          -9-

                                         Bunu da kendim şekillendirdim yünlerle.
                                                     TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
                                                                             -10-
Yine benim oluşturduğum bir menekşe. 
                                                         TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
                                                                             -11-

                                                            TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
                                                                                -12-

-13-
                                                             TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
                                                                               -14-
                                                             TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
                                                                                  -15-
                                                             TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
                                                                                 -16-
                                                               TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
                                                                                  -17-
                                                               TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
                                                                                -18-
                                                        TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
                                                                               -19-

-20-
                                                        TUTKUN'UN DÜKKANI'nda
Bu küçük hanım portrelerini Pinterest'te görmüştüm. 

-21-
-22-
TUTKUN'UN DÜKKANI'nda 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder