HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

6 Şubat 2015 Cuma

BAYKUŞLU YASTIK


Merhaba, 

Bu yayınımda baykuşlu yastık yapımını paylaşacağım sizinle. 
Aşağıda fotoğrafını gördüğünüz yastık modeli pınterest'ten alınmadır. Ayrıca kaynağını, bağlantısını  fotoğrafın altında bulacaksınız. 




https://tr.pinterest.com/pin/429812358162643978/




Önce fotoğrafa bakarak kağıda taslağını çıkardım. Elimde olan yastık kılıfına göre çizmeye dikkat ettim. 

ÖNCE 



Elimde olan kumaşlarımı çıkardım ve kalıp üzerinden kumaşlar üzerine sarı karbon kağıdı yardımıyla çizdim. Kestikten sonra aynı şekilde çift taraflı tela kullanarak tekrar kestim ve sıcak ütü yardımıyla telaları kumaşlara yapıştırdım. Sonra alttaki kağıt kısmını da çıkararak teladan yastık üzerine sıcak ütü yardımıyla yapıştırdım. Tabi çift taraflı tela yoksa iğneler yardımıyla kumaşa tutturabilirsiniz. 
Sonra bir kısmını dikiş makinesi, bir kısmını da el dikişi ile diktim. 
Başına keçeden kırmızı bir kurdela, keçeden ayaklarınıda diktikten sonra yastığım tamamlandı. 






SONRA


Aynısının olmasını istemedim zaten ben de bulunan lacivert yastık kılıfını ve  kumaşlarımı değerlendirmek istedim. Ortaya farklı ifadeli bir baykuş ortaya çıktı. 

Hoş kalın, sevgiyle kalın... 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder