HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

8 Kasım 2014 Cumartesi

FİYAT KARTINDAN KİTAP AYRACI VEYA KART VE DE HEDİYE PAKETİ HAZIRLAMA

Merhaba, 
4. Hobisever Blog etkinliği'nde Gooogoook bloğunun sahibesi çok sevgili Handan Hn.'la eşleşmiştik. 
Hediyesini gönderirken hazırladığım kartı kendim yaptım. Onu paylaşmak istiyorum sizlerle. 

Bir mağazanın fiyat kartını önlü arkalı kullanmak istedim. 
Masa takvimlerinden kestiğim çiçekli bir sayfayı yapıştırarak bir yüzünü süsledim. 


Diğer yüzünü de beyaz kağıtla kapladım. Sevgili Handan Hn.'a not yazabilmek için. Bu kartlar ayraç olarak da kullanılabilir. (Ucuna ip takılır, püskül yapılır veya sade olarak.) 
Hediyelerimi iki paket halinde hazırlamıştım. El yapımı keseleri bu kuş tüyüyle süslediğim minik paketleyip büyük paketin içine koydum. 
 Tüm hediyelerimi paketlediğim bu kağıt kırtasiyelerde ham kağıt veya craft kağıt diye satılıyor.
Üzerini de daha önce şifon kumaşlardan yaptığım çiçeklerimle süslemek istedim. Çiçeklerin altını bir kumaş yardımıyla kapatıp, kurdelanın ucuna diktim. Daha sonra başka bir yerde kullanılabilsin diye,
Mesela bir kolyenin içinde kullanılabilir, bir broş olabilir vs. Hazırlamış olduğum kartın  delik kısmından kurdelayı geçirerek düşmesini engellemek için tutturmuş oldum.

Elimizdeki malzemelerle çok güzel paket süsleri yapabiliriz. İsterki vakit ayırıp uğraşmaktan zevk almak. 
Sevgiyle kalın, esen kalın....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder