HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

7 Kasım 2014 Cuma

PREMIO DARDOS ÖDÜLÜ

Merhaba,
PREMİO DARDOS ÖDÜLÜ bloglar arası dayanışmayı geliştiren bir ödül anladığım kadarıyla. 
 Beni ödüle layık gören SEVGİLİ  GELİNCİK ZAMANI,  GÜNEŞ ÜLKESİNDEN ve REYHANLAHERŞEY   blogerlarının sahibelerine çok teşekkür ederim. Yoğunluğum nedeniyle biraz yayınlama konusunda gecikme yaşadım. 

Bu ödülün ödülün kuralları varmış.
1.Ödül resmini yayınlamak 
2. Ödülü verenin linkini yayınlamak 
3. 15 bloga bu ödülü dağıtmak.


Ama ben ödül dağıtımını isteğe bağlı bırakıyorum. İsteyen dağıtabilir.

Ödül alan blog arkadaşlarımın listesini aşağıda yayınlıyorum. Sayı 15 'den fazla olabilir.

Bir yıldır blog sahibi olmama rağmen izleyici sayımda artış olmuyor nedense. Sanırım blog ismimle ilgili bir sorun var! Ya da blogcu arkadaşların bana önerileri olabilir mi? Hatta isim önerisi bile olabilir. Umarım bu ödüller bana iyi gelir.

Esen kalın...:)

ÖDÜL ALAN BLOG SAHİPLERİ: 

 MANOLYA VE BİBER
YOOKYOOK
ATÖLYE MİSKİN
CİHAN'IN BAHÇESİ
EBRULİ GÜNLER
ESRA AKIN
HOBİ DEFTERİM
KEÇE KEÇE
MİNİK CADI
NALAN'IN EVİ
GÖZDE'NİN MASAL ADASI
MOR İNCİR
SAKLI BAHÇEM
VIZ VIZ
MUTLU GÜNLÜĞÜM
PERİFERİ BODRUM
NOBLESSE
NOWACRAFT

2 yorum:

  1. teşekkür ederim ödül için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz için ben teşekkür ederim. Birbirimize ulaşmayı sağladığı için diğer bloger arkadaşlarıma ben ayrıca teşekkür ederim.
      Sevgiler.

      Sil