HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

19 Ocak 2015 Pazartesi

KABARTMA ÇİÇEKLİ YASTIKLAR

Merhaba,

En son yayınımı yeni yıl  dileklerimi belirtmek içn yapmıştım. 
Bu aralar değişik çalışmalar peşindeyim. 
Pinterest'ten esinlenerek yaptığım bir yastık çalışmasını yapım aşamalarıyla paylaşacağım bugün sizlerle. 
Beğenirsiniz inşallah. 

Hoş kalın, sevgiyle kalın. 



Primitive Puff Daisy Flowers Pillow

Kaynak : http://tr.pinterest.com/pin/429812358162615073/

Orjinal yastıkta kullanılan ekoseli kumaşlar çok hoş durmuş. 
Ancak ben bu desende kumaş bulamadığım için iplerle gerçekleştirdim dal ve yaprakları. 



Düz lacivert bir yastık kılıfı 


   ÖNCE 


SONRA 


Üzerine uygun  renkteki sarı kumaş. 


 Değişik büyüklükte bardaklarla yuvarlak çizerek diktim.


 Sonra pay bırakarak kestim. Ve çıt attım.
 İçlerini elyafla doldurdum.



 Kapattım.


 Dikiş ipliğini iki kat yapıp ortasından geçirerek, yaprak olacak şekilde ipleri gerdim.
 Hep aynı noktaya iğneyi batırarak farklı açılardan ipi gererek yaprak oluşturdum.










Siyah ayaklı düğmeleri diktim.





Diğer tarafta kalın yeşil iple dallarını yaptım. 






Dallarına yaprakları işledim. Ve hazırladığım çiçekleri dalların üzerine sağlam bir şekilde diktim.

Koyu lacivert renkteki kumaş bu sarı ve yeşil renkle oldukça aydınlık durdu.
YASTIK ÖLÇÜLERİ  :   32,5  CM * 44,5 CM.
















2 yorum: