HAKKIMDA :

Fotoğrafım
İstek, önerileriniz ve siparişleriniz için tutkunsenol@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

19 Ocak 2015 Pazartesi

KOLYELER

Merhaba, 
Sizinle  2 adet kolye çalışmamı paylaşmak istiyorum. 



Bu kolye ucu aplike olarak kullanılan bir parça. ben altına keçe koyup aynı şekilde kestim ve kenarlarını birleştirdim daha dik dursun diye. Ucuna keçeden püskül yaptım. Siyah boncuk dizerek kolye haline getirdim. " TUTKUN'UN DÜKKANI'nda



Bu da yine giysi üzerine aplike olarak kullanılacak pullu bir aksesuar parçası. Altına kahverengi keçe kesip kenarlarını boncuk eşliğinde birleştirdim. Yine ucuna kahverengi keçeden püskül yaptım.
İçindeki renklerden oluşan boncuklarla oldu bir kolye size..." TUTKUN'UN DÜKKANI'nda


Beğendiniz mi?

Hoş kalın, sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder